Friday 17 April 2009

FEU D'ARTIFICE


Aujourd'hui je vous invite a jeter un coup d'oeil sur mon autre blog. Il date d'avant celui-ci, et, meme s'il est moins populaire, c'est mon prefere. Il ne verse pas excluisvement sur la mode, mais sur tout ce que j'adore, qui m'inspire et qui me fait rever. Mon univers creatif est la, de Guy Bourdin a Marilyn Monroe, d'Erte aux magazines de Detectives... Regardez-le et dites.moi ce que vous en pensez!
Today I invite you to have a look at my other blog. It's older than this one and, despite being less popular, it's my favourite. It's not strictly about fashion, but about everything that I love, I adore and makes me dream. Here is all my creative universe: Guy Bourdin, Marilyn Monroe, Erte, detective magazines and much more... Take a look and tell me what you think!
Hoy os invito a que visiteis mo otro blog, mas antiguo que este y, aunque tenga menos exito, mi favorito. No trata del mundo de la moda en Paris, sino de todo lo que me apasiona, me interesa y me hace sonar. Aqui estan todas mis influencias, mi universo creativo. Guy Bourdin, Marilyn Monroe, Erte, las revistas de detectives o Tom Waits estan aqui. Visitadlo y contadme que os parece!

No comments:

Post a Comment

Thanks for your lovely comments.